Assalamualaikum, update update :)

Followers

power of love

Daisypath Anniversary tickers

She's :]

My Photo
19, A daughter, Din's 14082010 ♥, TGG-KEL

Friday, 20 November 2015

Cuti mereput dah nak habis bro !

Hai, Assalamualaikum semua. Apa khabar ? haishhh.. sebenarnya dah lama tak blogging nii . rindu senarnyaaa. Haish, ni memalam bosan tahu takk.. Duk pikir nanti dah nak balik Kampus. Cuti mereput selama sebulan dah nak habis. Minggu depan Abah hantar balik Uitm. sdih kan life as a student ni senarnyaaa. Sumpahh. dulu kemain nakk belajar jejauh sebab fikir nak travel. Tapi bila dah masuk belajar ni. dalam kepala hotak duk fikir keluarga jaa. Rindu agaknyaaa. Homesick tak payah cakap . Haihh. Sabtu depan dahhh start daftar kolej.. Dahlaaa dalam gang aku. Aku sorang je yg dpt kolej. entah siapalah rumate baru aku nanti .Harap rumate aku sumenye junior. senang nanti nakk buli . kihkih... *sis tak kejam* . Sedih gilaaa weh, sem ni short sem jaaa. takdenyee dpt jumpa kekawan yg lain. Lifeless gilaaa rasa . Sumpah. Hmmm. Kawan pulak smeua busy. Klentong je lebih ckp nak jumpa . Aku faham sgtlah ayat *nak jumpa tu cena* ajak ajak taik kucing. hmm. tkpelaaa, dah lewat . Tidur dulu . bye. Muahhh

#SisSukaCiteTergantung


No comments :

Post a Comment